Lite smått.


Nu börjar det närma sig att jag är klar och snart kommer de första gästerna!
Så medan jag uppdaterar lite här så ska min älskling dammsuga köket! =)
Men nu har jag i alla fall haft på frsoting och dekorerat en tredjedel av mini-cupcakesen, resten gör jag iordning till pyjamaspartyt sen, då alla inte ska ätas just nu!
Och så har jag fixat med mat, dukat av och nu precis fixat med disken. Tyvärr gick inte allt in i diskmaskinen så jag fick lov att diska riktigt mycket för hand också. Det var länge sen jag behövde men antar att det kan bli så mellan varven. Och nu är det i alla fall gjort! =D
Juliette hade fått välja mat idag och det var så himla gott! Delvis för att det är en god maträtt men mest för att det var så himla länge sen vi åt det!
Hon hade valt köttfärsbiffar och stuvade makaroner! Älsklingen fick mos istället då han inte äter stuvade makaroner.
Så det enda jag väntar på nu är att diskmaskinen ska bli klar så jag kan plocka in alla rena köksgrejor och sen blir det att servera gästerna kaffe och tårta! *mumma*
Nä ni mina vänner!
Jag har nog inte så mycket mer att skriva nu så ska ta och avsluta, kolla runt lite på fejjan och sen ska jag nog försöka kolla över så allting är klart för resten av dagen!
Men jag återkommer senare igen....så fort jag får lite tid över!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback