Morgonbestyren...


...är nu avklarade och alla barnen är i skolan och på dagis! *skönt*
Så nu antar jag att det bara återstår för mig att göra mig iordning och få i mig lite frukost! Sen blir det "whatever" tiden räcker till! =P
Måste i alla fall göra klart Juliettes inbjudningskort så kanske hon har en chans att lämna ut dem idag, det är ju trots allt bara en och en halv vecka kvar tills hon fyller! =S
Tiden går alldeles för fort, ibland känns det som om man inte hinner med alls i barnens uppväxt! *snyft*
Idag har jag bara en sak inbokad som jag måste göra och det är att möta Juliette vid universitetet vid 10.30 då jag ska följa med henne till tandläkaren!
Annars är det rätt lugnt....inget planerat = ingen stress! =D
Vad har ni för planer idag?
Ha en riktigt bra dag så återkommer jag senare igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback