Morgonen över.


Eller ja, för vår del i alla fall då den för många antagligen precis börjat eller inte börjat alls! =P
Men här är allt avklarat och vi är redan igång med dagens sysslor. Tror det mest beror på att jag vill bli klar så snart som möjligt så man sen kan ta helgen och bara njuta av varandras sällskap! *underbart*
Men i alla fall så håller Juliette på och dammsuger på sitt rum och i väntan på att få tillbaka dammsugaren så sitter jag här. Sen blir det väl för oss att dammsuga här uppe så jag sen kan skrubba golven! Ska bli så himla skönt när det är klart sen och vi lägger på våra vädrade och nyskakade mattor och känner doften av nystädat och så självklart några doftljus som jag sen kommer att tända! *love it*
Nä...nu kom dammsugaren tillbaka så lika bra att börja. Antingen om jag gör det eller om älsklingen gör det. Men först måste jag disskutera med honom var vi ska göra av alla papperspåsar vi har som dräller överallt. *suck*
Slänger snart in dem i förrådet och "glömmer" bort dem! =P
Återkommer med lite mer uppdatering senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback