Oj då!


Blev inte mycket skrivande igår då jag tvärdäckade på soffan! =/
Skulle ringt mamma igen igår och massa annat men det blev inget med det alls. Så får helt enkelt göra det idag istället!
Gårdagen var rätt lugn, hade dock en dålig dag och mitt humör pendlade något fruktansvärt. Men det gick över det med. Och idag känns det mycket bättre...eller i alla fall för stunden! =P
Jag gjorde inte direkt något alls igår, lite små plockande hemma och renskrev recept i min receptbok, annars hände inte mycket. Hade nog mest tråkigt och tror det var därför mitt humör var väldigt dämpat också!
Vi får se hur den här dagen blir. Har inget inplanerat nu under förmiddagen idag heller så blir att fortsätta plocka här hemma, skriva rent fler recept och så ringa mamma då jag inte gjorde det igår.
Älsklingen ska till läkaren och under den stunden ska jag passa på att vispa ihop en cupcake smet och fixa de där förbaskade mini-cupkaesen till Juliettes födelsedag!
Sen kanske jag ska ta och renskriva reglerna så vi kan få upp dem någon gång, har totalt glömt bort dem och sen när jag kommit på det har jag inte haft tid!
Men det löser sig det med....så småningom! =)
I eftermiddag så ska Juliette baka negerbollar till hennes födelsedag samt att hon ska ta med och bjuda på i skolan så då blir det nog mer städjobb för mig sen när hon är klar! =P
Jaja....känner mig rätt tråkig och bara babblar på så avslutar nu istället så kanske jag återkommer senare...om jag kommer ihåg och tid finns! =P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback