På väg....


Nu sätter sig älsklingen min i bilen med Claes för att åka och titta på bil! Så om det inte visar sig vara några fel på den så är vi bilägare i eftermiddag! *gött*
Så alla mina underbara vänner! Ni kan väl hålla en tumme för att bilen är så bra som den verkar så han kommer hem med en bil!?
Så vad ska jag själv göra resten av dagen då?
"Snart" är det dags att hämta lillan på dagis och de tre stora kommer hem från skolan. Älsklingen lär inte vara hemma före 18 ikväll så ännu en eftermiddag ensam hemma!
Så jag hoppas innerligt att barnen är på bra humör så den blir lugn och riktigt bra!
Försökt se om någon vill ha en "lek-dejt" men det verkar inte gå något vidare, så antagligen blir vi själva hela eftermiddagen!
Men så kan det vara mellan varven och det kan vara rätt skönt det med! =P
Vad ska ni göra idag då?
Själv ska jag nu ta och fixa med lite sysslor innan jag ska hämta på dagis. Tror nog jag ska försöka peta i mig lite lunch med.....min kropp mår så mycket bättre av det!=)
Ha en fortsatt bra dag i vårt fina väder!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback