Presenterna!


Normalt i de andra inläggen, från andras födelsedagar, har jag skrivit vad de fått. Men tyvärr blev det inte så idag...så Juliette får ett helt eget inlägg med bara sina presenter! =D
Så här kommer en liten lista på det hon fått!
  • Nintendo DS Lite med skärmskydd samt Hello Kitty vinyl skins på av mig, älsklingen, Emilia, David, Theodor och farmor.
  • Två NDS spel: Hello Kitty & Pets: My puppy family av mig, älsklingen, Emilia, David, Theodor och farmor.
  • Ett plastfodral till NDS-spelen av mig, älsklingen, Emilia, David, Theodor och farmor.
  • En Hello Kitty väska till NDS av mig, älsklingen, Emilia, David, Theodor och farmor.
  • 5 st GBA-spel: Crash, Garfield, Super Mario, The wild & Sonic av mig, älsklingen och Emilia.
  • Ett NDS-spel: Little Pet Shop av mormor.
  • Ett presentkort på Barnens Hus, 100kr av Moa.
  • 100 kr av gammelmorfar och hans fru Berit.
  • 50 kr av pojkarnas pappa Daniel.
  • En förpackning med Pet Shops figurer av Lotta och Lollo.
  • En förpackning med pyssel saker av Colin.
  • Ett paket med hudlotion och body spray av Dylan.
  • Ett egen gjort pennfodral av Theodor.
Ja ni mina vänner!
Det här var Juliettes presenter och ni kan ju gissa om hon är lycklig just nu!
Hon fick det hon önskade sig allra mest! Och jag kan ju lova att hon har tjatat huvudena av oss om ett Nintendo DS! =D
Alltid lika roligt när barnen blir glada för det man köper!
Nu ska jag ta och kolla om barnen vill ha lite tårta/fika innan klockan blir 20, för då går ett av barnen hem, då hon inte vill sova över!
Ha en fortsatt trevlig lördag allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback