Sååå jäkla slut...


...just nu, det är vad jag är!
Jag kom hem från Välsviken för ca 30min sen efter den måntliga storhandlingen. och när man gick runt där inne helt själv med en kundvagn som knappt rymde varorna, och som jag knappt orkade köra så kändes det fruktansvärt dumt! =/
Och det kändes som om man handlade MASSOR, MASSOR, MASSOR av kassar fulla med mat...
...nu var det ju inte riktigt så här illa som bilden visar utan vi hade "bara" 9 överfulla kassar plus ett stort paket med blöjor och en megapack med toapapper som stod bredvid! =P
Men bäst av allt var att det gick på mindre än vad jag hade räknat med....lätt en ca 1500kr mindre! DET gillar jag mycket! =)
Ser ni vilket långt kvitto??
Och det innehåller hela 113 varor och kostade bara ca 2350kr! *billigt*
Och då fick vi ändå med hela, ca 3,5kg köttfärs, ca 3 kg ost, ca 2kg kyckling samt hela ca 3,5kg med frukt och grönt! =D
Hel jäkla underbart!!!
Vi fick väldigt mycket mat för pengarna, då jag inhandlade alla frysvaror och torrvaror för hela månaden samt veckoförbrukning av färskvaror och så blöjor för ca 2,5 månad framöver samt toapapper för ca 1,5 månad framöver. OCH extra mat som inte behövs men som är bra att ha hemma! Och så får vi inte glömma att jag har fått med allting till Juliettes födelsedagsfirande och "barn"kalas imorgon! =D
Så jag kan villigt erkänna att jag är supernöjd med dagens inhandling av matvaror! =D
Och sen var det riktigt skönt att gå i affären ensam för en gångs skull! Inga barn som blir uttråkade och griniga! Ingen stress och ingen oro över att glömma något eller liknande! Helt underbart!!!
Men jag kan också erkänna att jag är helt slut just nu och mina fötter värker jätte, jätte mycket och känns helt svullna. Och så fort jag vilar dem så bultar det jätte mycket i dem! =(
Så ett fotbad och lite fotvård skulle verkligen göra underverk just nu....bara hoppas resten av mina sysslor inte tar för lång tid så min snälla svärmor orkar och hinner hjälpa mig med dem ikväll! Det skulle vara underbart att somna med lena och sköna fötter och vakna upp imorgon och inte känna någon smärta! *sweet*
Men men...nu har jag faktiskt inte tid att sitta här mer utan behöver flytta på tårtbottnarna som är tills imorgon och sen behöver jag sätta mig med marsipandekorationerna till tårtan så de hinner torka lite grann innan tårtan ska dekoreras imorgon!
Och sen har jag fortfarande lite sysslor kvar att göra så om jag vill bli klar i någorlunda vettig tid så bör jag sätta lite fart!
Men önskar er en underbar fredagskväll och jag hoppas ni hinner mysa med era nära och kära....eller bara ta det lugnt och njuta av att helgen är här! =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback