Sista "lediga" dagen.


Morrn morrn.
Orkade inte skriva något mer igår då jag var helt slut. Men trots min enorma trötthet hade jag jätte svårt att somna!
Jag somnade någon gång mellan 00.30-01 och sen vid 01.30 kom Emilia upp och var kissnödig och hostade jätte mycket.
Hon hade lite svårt att somna om så mellan 02-02.30 var det fritt fram för mig att försöka somna om och sen vid 3.30 kom hon upp igen med feber och var alldeles yr....tjatade om att se på tv och det ena än det andra. Efter ett bra tag lyckades jag få henne att somna om och då var klockan typ 4.30 och jag tvärdäckade rätt snabbt då!
Sen vid 5.40 vaknade barnen därnere och därmed väckte de både mig och Emilia så ingen mer sömn där inte. Emilia och jag kollade på barnkanalen men efter ett bra tag måste jag ha somnat i alla fall och vaknar utav att Emilia är borta och klockan visar 7.25. =(
Så idag kommer mitt humör inte vara det bästa. Alldeles för lite sömn flera nätter i rad. Och huvudet värker enormt av detta!
Men det blir bättre när lilla blir frisk. Hon kan ju inte hjälpa att hon inte mår bra. Och det är mer synd om henne än någon annan i familjen!
Jag har en del städning att göra idag när alla Juliettes kompisar har gått hem. Vilket blir om ca 1,5 timme så nu måste jag ta och fixa frukost då jag gärna inte vll skicka hem dem med tomma magar! =P
Men önskar er en bra dag i detta underbara vårväder som hittat fram igen. Och så hoppas jag att jag hinner in och kan skriva mer under dagen!
Ses sen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback