Smått & Gott!


Förmiddagen flöt på fint och var rätt lugn och skön! Vi slängde lite skräp på Heden, tvättade grannarnas bil och sen satt jag på internet lite innan jag vilade!
Idag lagade älsklingen lunch, så det serverades hamburgare! *gott*
Sen var det bara att hämta Emilia och fixa lite och så kom Angelika och barnen! Hade lika trevligt som vanligt! Och tack för det goda kaffebrödet du köpt med och bjöd på! *såå gott*
Sen blev det då massor av prat mm innan de var tvugna att gå hem och laga middag!
Så då gick älsklingen ut för att hjälpa Theodor sätta på trickpinnar på sin bmx som de hade varit och inhandlat tidigare. Samt att vi nu äntligen har våra efterlängtade solstolar! *yes*
Så badstranden "here we come"! Så snart vädret tillåter! =P
*Två stycken turkosa köpte vi*
.
Jag gick ut på framsidan och höll Tine lite sällskap medan hon var ute med barnen och samtidigt passade jag på att återlämna bilnyckeln och tacka för lånet!
På lördag kommer de in till oss, då vi bjuder dem på middag med öl och vin som tack för lånet!
David kom hem för någon timme sen och har med sig en katalog med fröer som hans klass ska sälja för att samla pengar till klasskassan, så de kan åka på en klassresa i årskurs nio. Så om en stund ska jag sätta mig och kolla lite i den och se om jag hittar något kul. Vilket inte är omöjligt då det finns massor att välja mellan!
Sen kommer snart Tine in för att kolla i katalogen och efter det ska jag gå till Elle för våran tisdagskväll med cigg, cola och Desperate Housewifes och Cougar Town! *sweet*
Efter det blir det väl hem för att sova då jag måste orka upp med barnen imorgon för att skicka dem till skolan!
Kanske skriver mer senare, om inte klockan blir alldeles för mycket! Ha en underbar kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback