*Suckar stort*


Hmpf!!!
Det blev inte mycket bättre av den här dagen! =(
Satte mig för att kolla mailen och såg att jag hade fått fram sonens skola med! Och det var ju inte direkt positiva mail som NO-läraren och hans mentor hade skickat! *ser ingen ände*
Utan mailen handlade om att han hade haft sin mobil på under lektionen idag och den hade ringt. Och reglerna på skolan är väldigt tydliga och vi har gått igenom dem både hemma samt i skolan flera, flera, flera gånger om!!!
Mobilen får tas med MEN ska vara avstängd i skåpet från det att man kommer på morgonen tills dess att man går hem!
Tack vare hans "dumhet" så har han kvarsittning, ännu en gång, nästa fredag! *suck*
Att han aldrig lär sig....eller snarare att han alltid struntar i allting man säger och i alla regler! *blää*
Men men....gjort är gjort och jag kan inte få det ogjort och jag är sååå glad över att den här skolan är så pass stränga och hårda på reglerna!
Fler skolor bör införa kvarsittning!!!
Jaja....alla barnen ligger i alla fall i sina sängar nu och minst hälften av dem sover!
Älsklingen var nyss hem och pussade lite på mig och lämnade extra nyckeln samt grannens bil, men drog nästan lika snabbt för att köra Claes till min mamma, så han kan hämta sin bil, samt att han ska vara en extra gullig make och åka till BK på Våxnäs för att inhandla lite middag åt mig! *gott*
Det behövs då jag inte ätit sen kl 8.30 imorse! Så min mage är inget glad alls på mig just nu! *skärpning*
Men men....blir nog inga fler inlägg idag utan ska snart äta, se lite på tv och sen ta natten då jag är svin trött efter ännu en dag ensam med barnen och de är inte speciellt lugna då detta infaller!
Men nu är älsklingen ledig och imorgon rymmer jag fältet ett par timmar.....rymmer hem till underbaraste Elle för ännu en av våra tisdagskvällar! *jippie*
Men skriver mer om detta imorgon! Ha en super bra kväll och jag hoppas ni haft en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback