Tjejkväll på g.


Så där ja!
Nu har vi ätit. Då klockan drog iväg så blev det enkel mat så idag åt vi fiskpinnar och mos! Gott men tråkig mat. =P
Jag har även nu fixat med beställningarna från mitt ljusparty och betalat in allting så nu är det bara att avvakta och vänta på att alla saker ska komma! Jag kan knappt bärga mig och jag hoppas och håller en tumme för att det går fort! *fniss*
Och nu är det kvällen. Det börjar mörkna på ute och det är snart dags för mig att ta ännu en promenad för att gå hem till Elle för vår tisdagskväll!
Idag blir det lite kortspel, cola, cigg och så hemmagjord pizza! *mumma*
inte för att jag direkt kommer orka äta något, men med lite tur dröjer det ett tag så man kanske orkar lite i alla fall! Och det tror jag.....då Elle åt så mycket mat så hon nu ligger och vilar för att hon är sååå himla mätt. *hahaha*
Så det är nog ingen risk att det blir pizza exakt NU! =P
jag önskar er alla en trevlig tisdagskväll så återkommer jag antingen senare eller imorgon....beroende på hur sent det blir och hur trött jag är när jag kommer hem!
.
*Kramar om er*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback