Tjejkvällen!


Var så trött när jag kom hem att jag bara kollade in på fejjan knappt en minut och sen gick jag och la mig!
Så blev ingen uppdatering igår så får ta det nu istället. Men det går ju lika bra det! =D
Hos Elle igår så bjöd hon på några ostmackor, cola och underbart god kladdkaka! *mumma*
Och avsnitten av DH och CT var lika bra som alltid!
Hon kollade även lite i frökatalogen, men hann intte så mycket då klockan var 20.45 innan vi kom in till henne. Delvis för att jag var 45 min sen och delvis för att hon behövde köpa cola och cigg samt rasta hundarna lite snabbt!
Sen var hon gullig och följde mig hela vägen hem.
Tyvärr blev vår tjejkväll väldigt kort då jag var sen och gick hem direkt efter avsnitten. Kändes trist men samtidigt visste jag att jag skulle behöva det då jag var tvungen att gå upp kl 6 idag för att hålla ett öga på min stora son.
Trist för mig är att jag gick upp i onödan, då han inte ställt sin väckarklocka och fortfarande sover. *hmpf*
Han ställer sällan väckarklockan trots att vi påminner honom. Och han säger att han inte hör den och att han stänger av den och somnar om. Men jag var uppe innan den skulle ringa, vilket jag är varje gång, och den ringer INTE alls! =P
Ska bli intressant att se när han behagar att gå upp!
Nä, nu ska jag avsluta och försöka få mina barn att sluta kackla med varandra och göra det de ska istället och om en stund måste jag väcka min lillsnutta!
Ha det gött!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback