Ungar!!!


Hemma igen!
Hade det jätte trevligt hemma hos "faster" Emma och hon har det jätte fint, dock inget vardagsrumsbord ännu, men förhoppningsvis kommer det snart! *fniss*
Hon bjöd på supergott kaffe....så nu vet jag vad jag måste köpa någon gång framöver och göra själv. Det var hasselnötskaffe! *mumma*
Hon hade även bunkrat upp med massor av kakor mm, men var sååå himla mätt efter den goda lunchen så orkade knappt något. Inte för att det gör något då det är bra att bojkotta det onyttiga, men samtidigt är det ju sååå gott.
Men men....barnen åt för oss allihopa och lite till! *asg*
Ibland tycker jag det är lite skämmigt att de bara slänger och trycker i sig kakor och annat när man går bort till folk.
Varför inte ta en av varje och sen kanske en till lite senare och så är det bra????
Måste barn verkligen äta 5-10 av VARJE sort och bara trycka i sig som om de ALDRIG ätit sötsaker innan????
Jag antar att detta är normalt hos de flesta barnen, men jag själv tycker det är lite väl mycket och att det är skämmigt....inget jag kan rå för!
Antagligen lika lite som barn kan rå för att de ÄLSKAR sötsaker! =P
Jaja...trevligt var det och det var kul att träffa henne igen då det händer alldeles för sällan! Men förhoppningsvis hittar hon ett arbete i karlstad snart så man får se lite mer av henne! =D


Nu är det snart kväll och vi har varit hemma kanske någon halvtimme. Så nu har vi handlat en del så vi klarar oss över helgen och barnen leker för sig själva just nu....det tog ett tag att få dem att göra det då de bråkar och tjafsar om PRECIS allting idag! *suck*
Ska bli kul att se om det blir någon film ikväll med dem.....för fortsätter de att bråka på det här viset åker de nog i säng så det blir lite lugnt. Jag känner att ikväll orkar jag inte med massa tjafs och bråk då det är lov och barnen varit vakna väääääldigt sent alla kvällar så en annan har inte haft en enda lugn kväll....jag skulle verkligen vilja ha det och jag tror jag behöver det samtidigt!
Men men....snart börjar skolan igen och det är åter till vardagen så då får jag mina lugna kvällar tillbaka! *nice*
Älsklingen sitter nu och spelar och jag passar på att uppdatera här i en liten förhoppning om att min mättnadskänsla ska gå över snart då min älskling har planer på att vi ska äta varma mackor om kanske 1-2 timmar....själv tror jag inte att jag kommer orka någon då jag verkligen är dunder mätt. Så jösses vad det märks att man varit sjuk och knappt ätit något då man knappt orkar något alls längre. Visst, ska nog inte klaga då mindre portioner säkert bara är positivt....men ibland är det bara för gott!
Vad har ni för planer för kvällen då? Några roliga planer för morgondagen?
Jag har lite planer....men inget jag avslöjar ännu då vi får se om det blir av och hur mycket man hinner med. Så antingen avslöjar jag dem senare ikväll eller imorgon. Och i värsta fall får ni vänta tills jag gjort de grejorna och bloggar om det! Men jag tror nog ni överlver det med! =P
Nu ska jag fotografera lite inför nästkommande inlägg och så ska jag ta en cigg och njuta av att barnen inta sitter fast i röven på mig! Men jag återkommer senare med lite uppdateringar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback