Vår onsdag...


...har varit rätt lugn. Jag somnade på förmiddagen och missade en fika med en gammal väninna! *trist*
Men vi har gjort upp att åka dit på söndag och hälsa på! Det ser jag verkligen fram emot då det var väldigt länge sen vi träffades och det är trist att vi tappat kontakten lite. Men förhoppningsvis ändras det! =D
När jag vaknade så tog älsklingen och jag en tur till centrum och käkade lunch ute! Det var gott och mysigt då det inte händer speciellt ofta att vi gör något utan barn! *mys*
Sen under eftermiddagen har vi kastat ut lite snö, för att den ska smälta bort fortare samt att vi har sopat altanen, hängt upp våra bambu rullgardiner och ställt iordning våra utemöbler! Så nu mina vänner...NU är det vår för mig! =D
*Bara dynorna som saknas....men de kommer!*
.
Efter detta blev det ett samtal till underbaraste Elle om blommor mm, och sen blev det en biltur till Engelska skolan för utvecklingssamtal på David!
Och än en gång kryper det fram att han har mer läxor än han gör och att han inte riktigt närvarar på de "surgery" lektionerna som han ska vara på, utan går på de han tycker är roliga istället! *irriterad*
Men nu ska vi ha tätare mailkontakt med skolan samt att vi ska ha ett uppföljningssamtal om ca 2 veckor!
Jag hoppas han skärper sig, då det kommer vara tråkigt för honom att sitta och plugga extra under lov hela tiden! Och fortsätter han så här så kommer han få plugga under påsklovet med!
Men men....han får skylla sig själv!
Nu ska vi natta barn, skicka över David till grannarna med frökatalogen, och själv ska jag passa på att följa med honom över till grannen och prata om fredagen samt en mörkläggningsgardin hon var intresserad av.
På återseende!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback