Värkande fötter.


Nu är kvällen äntligen här och efter allt man gjort idag så känns det rejält i fötterna! De värker något fruktansvärt och när jag lägger upp dem bara bultar det i dem. Ingen skön känsla någonstans! =(
Men den här dagen börjar lida emot sitt slut och jag har överlevt den med! =P
Eftermiddagen flöt på väldigt bra. Vi var in till grannarna och hämtade bilnycklar och små pratade en liten stund och sen var vi hem och bara tog det lugnt....
Sen nu fram emot kvällen försvann Juliette för övernattning hos en kompis och pojkarna har en varsin kompis här för övernattning!
Jag passade på att göra kyckling med kroketter och bearnaisesås till kvällsmat, det tog sin lilla tid då kycklingen var stelfrösen och det var inte det lättaste att dela den i bitar. Men det gick till slut, efter mycket svordommar från min älskling! *hehe*
Och nu har vi ätit och jag själv har städat köket än en gång!
Och nu väntar jag mest på att lillan ska somna så resten av oss kan sätta oss i soffan och se skräckfilm! Ikväll blir det DET av Stephen King. Den är riktigt läskig, men barnen ska få....de har tjatat huvudet av mig om att de vill se den filmen, och det ska bli så himla kul att släcka ner allting sen så det blir riktigt mörkt. Och roligast av allt blir att skicka ner dem på rummet direkt efter! *moahahahahaha*
Känner mig på lite elakt humör idag....men man kan inte vara snäll med en gloria över huvudet hela tiden. Ibland måste man få jäklas lite! =P
Nä...har inget vettigt eller roligt att skriva och just nu känns det mest som om jag bara svamlar så avslutar för stunden och önskar er en trevlig lördagskväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback