Vill ha vår NU!


Den underbara solen och det underbara ljudet av fågelkvitter är som bortblåst idag! *snyft*
De tre sista dagarnas väder har varit helt underbara och man kunde nästan känna lukten av våren och man trodde nästan att den var på väg. Men ack vad fel man kan ha!
Idag snöar det som bara den här....konstant...och ett tag var snöflingorna lika stora som femkronor. *usch*
Så vår fina stengång upp till ytterdörren syns inte längre! =(
Men tur är ju att barnen gillar vinter och snö...oavsett hur kallt det är gillar de att vara ute och många gånger känns det som Emilia är extra långsam hem när det är kallt ute, ju kallare desto långsammare! =P
Som i dag t.ex, då kröp hon hela vägen från busshållsplatsen till ytterdörren...eller ja, det gjorde hon igår med, men då kunde jag varken fotografera henne eller filma då jag pratade i telefonen samtidigt. Men idag gjorde jag inte det så idag bjussar jag på en filmsnutt av Emilia krypandes! =P
Eftermiddagen innan hämtning på dagis tillbringade jag inne hos Tine på en kaffe och lite små prat! lika trevligt som alltid! =)
Nu väntar jag mest på att älsklingen ska komma hem och sen får vi snabb besök på lite kaffe! Annars blir eftermiddagen väldigt lugn...och det ska faktiskt bli skönt....speciellt med tanle på det här "skit" vädret som härjar utanför mitt fönster! =P
Nä...hörs senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback