Bara natten kvar...


Sitter här och inser att jag MÅSTE gå och lägga mig om jag ska orka upp när klockan ringer 4.45 imorgon bitti. Men vad tror ni händer istället?
Ja men självklart! Nina är pigg som en lärka och helt uppe i varv trots att jag hållt mig sysselsatt hela dagen med det ena och det andra samt fixat och dolat med massor inför morgondagen!
Så istället för att vara trött är jag värre än en jävla DURACELLKANIN! *jippie...NOT*
När man tänker efter är det rätt typiskt och komiskt, och det är verkligen ingen idé att bli arg utan bara bita ihop och skratta bort det hela! *hahaha*
Tror dock inte detta enbart beror på mötet i Torsby imorgon utan även på att valpen kommer och vips så är det en hel del som händer på en och samma dag! *fun*
Men men....
Nu under eftermiddagen/kvällen har jag försökt varva ner, men då jag fick en jävla huvudvärk så kunde jag inte slappna av så istället har jag räknat matte med Juliette, kollat på flickorna när de leker samt pratat en del med alla barnen om morgondagen så de vet vad som händer och vad som väntar dem!
Sen har jag förberett Juliette och Theodors matsäckar inför deras utedagar imorgon, skrivit upp sysslor på tavlan, fixat med disken, sett till att barnen blivit klara för natten, tagit en huvudvärkstablett och växlat några ord med mamma, pratat bröllopsplaner med grannen (då de gifter sig om mindre än tre månader), sen har jag nattat barn. förberett min frukost, packat min väska, pratat med Elle och mamma (igen), tagit fram olika kläder inför morgondagen samt tagit upp mina nycklar, jacka och mina skor!
Jag tror jag fick med allting nu, men om jag känner mig själv rätt så missade jag säkert något, men vi överlever utan den informationen med. Speciellt då det känns som om jag bara "spottar" ur mig allting nu! *fniss*
Jo just det! Jag hittade en bok att läsa! Det är en bok, fast med tre böcker i sig, och jag tror dock jag läst den tidigare, men det var så länge sen så jag kan lätt läsa den igen.
Här är den...
Hur lång tid tror ni det tar för mig att läsa ut den? Om ni funderar på de sista inläggen och att jag då läst ut 4-6 böcker på mindre än 2 veckor!!!! *vilken bokmal*
Och sen på kvällen, medans jag och grannen planerade så lekte flickorna med dockor. Men det roliga var att det slutade med att de hade dockkläderna på sig istället!!!
De såg sååå himla söta ut, men oavsett hur söta de är så hoppas jag MASSOR att Juliette INTE lyssnar på lillasyster och går i vettiga kläder till skolan imorgon! =S
Emilia tyckte de skulle gå till skolan och dagis i dockkläder!!! *suck*
Men visst är de söta!!!???
Nä ni, mina vänner! Nu kanske jag ska sluta babbla och skriva här och faktiskt ge mig själv en spark in i soffan för att glo på tv och försöka sova! (Sover på soffan inatt för att slippa riskera att väcka älsklingen imorgon bitti) *snälla jag*
Men jag hoppas ni alla haft en riktigt bra dag och att ni sover riktigt gott!
Jag tror inte jag hinner blogga något imorgon bitti så jag önskar er en bra dag redan nu!
P.S. Det tog mig faktisk bara 15min att skriva det här inlägget, så inte så illa pinkat då jag snart ska upp igen! D.S.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback