Bilen lagad!


Så där ja!!! Jag har fortfarande inte kommit in i duschen, då jag fastnade framför datorn med de där förbannade spelen. Men bilen är i alla fall lagad och ser nästan ut som innan! =D
Och det har vi grannen Harald att tacka för! Vi uppskattar verkligen din hjälp och nu ska vi bara komma på ett sätt att tacka dig med!
Och självklart var min älskling duktig. Han kan så himla mycket mer än vad han tror! *älskar dig*
Och det känns så jäkla skönt att bilen är hel och "fin"! =P
Bara två lampor vi måste inhandla, då de inte fungerar. Men det är ingen större kostnad! *hehe*
Så självklart var jag med på ett litet hörn och tog lite bilder så jag kan dela med mig till alla er! Men för att vara lite snäll emot mig själv så var inte jag den enda som var med....lilla Emil var också med på ett hörn och ville skruva och kolla! *sååå söt*
Så här kommer de!





*tyvärr är de suddiga, tror jag fått skit på linsen*
.
Jaja....jag ska nog avsluta detta för att sätta igång med potatisen så vi får mat någon gång idag. Sen ska jag hjälpa flickorna att packa innan de ska lämnas hos mamma!
Så ni får ha en fortsatt bra dag så återkommer jag säkert mer sen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback