Fredagen över!


Då var kvällen typ slut och Juliette gick precis och la sig för natten. Visst, då har hon sovit ett par gånger i soffan men lyckades vakna till och se slutet på talang! *hehe*
Emilia tvärdäckade när vi la henne så det märks att hon är riktigt trött och just nu är det såååå tyst och fridfullt här hemma! *underbart*
Som jag skrev i det tidigare inlägget så är jag nöjd med kvällens vinnare i talang och jag ser fram emot den sista semifinalen och sen det slutgiltliga avsnittet! *längtar*
Men fram tills dess så kommer jag garanterat hålla mig sysselsatt så tiden går riktigt fort! *lika bra*
Resten av kvällen blir till att spela lite på fejjan, då jag är helt såld på "Bubble Saga" TROTS att det just nu går SKITDÅLIGT och jag blir väldigt frustrerad då jag står kvar på samma jäkla bana efter två dagar! *buhu*
Men någon gång....DÅ kommer jag klara den och kommer jag le och tänka: YES! =)
Sen ska jag snart ta ut lilla Zorro för en kvällsrastning och efter det tror jag nog att jag tar kvällen och försöker sova. För nu kan jag lova att det känns att man hållt igång riktigt mycket idag och verkligen haft att göra. Det känns mest i ögonen då de vill blunda och vila, men det känns även lite i ryggen då den värker en del och känns stel! *trist*
Men förhoppningsvis känns det bättre imorgon. Och även om det inte skulle göra det så struntar jag i vilket för vår efterlångtade teater vi ska på imorgon kväll kommer kunna hålla mitt humör i schack hela dagen lång om det behövs! *me like*
Men nu är det dags för mig att avsluta då jag inte har så mycket att skriva och jag vill inte börja babbla för er heller. =P
Men vill i alla fall berätta att jag hann med precis ALLTING jag skulle göra idag...och lite extra som jag inte hade planer på! Så jag är riktigt nöjd med mig själv och det kommer få mig att somna med ett gott samvete och med ett leende på läpparna! *lovely*
Jag hoppas ni alla haft en underbar dag och att ni får en riktigt bra fredagskväll/natt! Och till er som festar: Ta en drink för mig med och: SKÅL! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback