Hej igen!


Nu har det gått ett par timmar sen sist jag skrev, visst inte många, men lite tid i alla fall. Efter att jag skrev förra gången så blev det frukost för oss. Och det var himla gott, rätt komiskt med tanke på att jag en gång i tiden inte åt frukost alls och nu kan jag inte vara utan! *hehe*
Sen efter frukosten blev det att fixa med disken och tvätten för att sen få lilltjejen klar med tandborstning och påklädning. Och så blev det ett samtal till Elle för att göra upp en tid! =D
Direkt efter detta skrubbade jag rent badrummet (toalett, handfat, speglar, badkar och tvättmaskin samt inredningen) för att sen öven putsa speglar på ovanvåningen. *pust*
När det var klart så var även älsklingen klar så då blev det att åka till Välsviken för att göra vår hederliga veckohandling. Och sex kassar (två papper och fyra plast) blev det idag! =D
Och inte allt för dyrt heller då vi handlat för sju dagar och det gick på ca 1400kr!!! *sweet*
Och nu är jag hemma igen. Har packat in alla varor samt plockat undan i kök, vardagsrum och hallen och väntar nu mest på Elle och Nejra! Så istället för att slöa bort tid här kanske jag ska fortsätta att städa hemma så jag håller igång. Ska väl sätta på en kanna kaffe med! =)
Men hjälp mig med att hålla en tumme för att solens underbara strålar lyckas komma fram helt och förgylla denna underbara fredag.....ser utanför hur den kämpar för att komma fram mellan molnen...och så önskar jag er alla en fortsatt bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback