Hej!


En ny morgon och ännu en liten krabat att ta hand om. =)
I går kväll hade jag väldigt svårt att hålla mig vaken och lilla Ziva ville inget göra ute, så var lite orolig för natten och speciellt då hon gnällde väldigt när vi gick upp.
Men det gick bra, hon fick vänta nästan en timme innan jag tog ut henne, eller ja, Juliette tog ut henne åt mig. Och hon har utfört alla sina behov. =D
Och nu har hon fått mat! *gott för henne*
*lånad från google*
.
De tre yngsta barnen är också utfodrade så nu är det mest att vänta på att klockan ska bli skola och dagis dags! Sen vet jag inte vad det blir resten av dagen. Min fot värker och bultar en hel del men det känns lite bättre idag så jag hoppas det flyter på rätt fint.
Har lite små städning som behöver göras, men vi får helt enkelt se hur mycket min fot orkar. I värsta fall får det vara till en annan dag så tar jag den här dagen och kravlar mig upp i soffan och läser i min bok. Det är ju trots allt perfekt väder för det! =D
Vad ska ni alla göra idag då? Några roliga planer ni vill dela med er av? Eller ni kanske bara vill fortsätta med denna eviga tystnad? ;P
Jaja....jag skriver ju för min egen skull så egentligen spelar det ingen roll! *hehe*
Nä...nu ska jag spela lite och sen får vi se!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelika

usch.. lät inget vidare det med foten... säg till om det finns något jag kan göra... kramizar

Postat av: Ann

halloj!

Dagen hos mig har vart skapligt lugn iallafall nu på eftermiddagen då jag bara har varit. Förmiddagen spender jag på jobbet...Funderar på att läsa en bok eller fortsätta kolla på min serie - Goda Grannar i kväll...

kram

Postat av: Nina

Angelika:

Nä, det finns saker som är skönare och roligare...men det knallar på trots allt. =)

Tack vännen! Kram



Ann:

Vad skönt det lät. Man får ta tillvara på de lugna stunder man får! =)

Själv läste jag hela eftermiddagen då det regnade som satan! =P

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback