Inget läsa...


Nä, så kan det vara ibland. Jag fixade och dolade lite hemma men istället för att lägga mig och läsa när det var klart så gick jag till Anna-Karin för en kaffe! *gott*
Jag blev jätte glad hemme hos henne, hon gav mig en present. Två jätte fina gröna ljuslyktor! *gillar dem*
Tack så jätte mycket vännen! Jag uppskattar det massor!!! *Kramar om dig*
.
Sen gick jag hem och åt lite lunch, blev en panpizza idag, inget märkvärdigt alls! :S
Men det gör inget, för bättre jag äter lite än inget alls! =D
Sen blev det mest tankar och funderingar som snurrade. Vill få det finare på altanen men det är så himla svårt då vi antingen inte får, eller så är det för mycket jobb (och vi är okunniga) eller så blir det för dyrt. =(
Då blir det lite svårt tycker jag. Men något kanske jag kommer på, annars får det fortsätta se ut som det gör. *snyyyyft*
Jag hoppas ju i alla fall att man kan komma på en bra lösning som är både "enkel", snygg och billig. Någon gång kanske jag kommer på det annars får det väl vara! *hehe*
Jaja...nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli så pass att vi kan gå tillbaka till dagis för vårfesten. I förmiddags bakade jag en sockerkaka med marshmallows i, och blir väl att fixa ordning picnickorgen om ett tag.
Väntar även på att mamma och lilla söta Ziva ska komma, sen blir man "med hund" i två dygn! *hahaha*
Nu under eftermiddagen kom vaktmästaren och fixade pedalen på kylskåpet samt kranen, så nu fungerar allt som det ska igen! *jippie*
Och utanför håller de på och bygger staket för fulla muggar! *äntligen*
Dock är det bara framsidan ännu, men det kommer väl på baksidan med så snart de dragit upp alla stubbar efter träden de sågade ner tidigare i vår. Men jag hoppas verkligen de gör det snart för jösses vad skönt det ska bli med staket och slippa allt jävla spring över vår trädgård! *underbart*
*tyvärr är vårt inte alls lika fint som detta...utan enklare och fulare*
.
Jaja....händer inte mycket här så har egentligen inte mycket att berätta så tar och avslutar nu och kanske läser lite innan mamma kommer. Sen kommer jag säkert in senare och uppdaterar med lite bilder från vårfesten! =)
Fram tills dess önskar jag er alla en underbar eftermiddag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback