Inget...


Blir tydligen inte speciellt mycket bloggande av mig nu för tiden. Men det beror nog mest på att jag inte har speciellt mycket att skriva om då det inte händer så mycket på dagarna just nu.
Det är mest det vanliga med städning och ta hand om barnen, tyvärr ligger vi efter en del med städningen då vi inte har alla rengöringsmedel hemma så den här helgen blir det nog att städa lite trots allt. '=(
Igår var jag till labb och tog nya prover, men det står det mer om i den andra bloggen som ni hittar här:
.
http://helantillhalvan.bloggplatsen.se/
.
Sen blev det en sväng förbi pressbyrån innan jag cyklade ner till Anna för många timmar med prat och kaffe. Och det var lika trevligt som alltid! =)
Under tiden jag satt hos Anna ringde en lärare från Davids skola och så fort jag såg att det var han blev jag nervös och funderade på vad som hade hänt. =/
Men nervositeten var onödig då han ringde för att lämna POSITIV "feedback" och berättade att han har visat mycket mer respekt mot både lärare och elever samt att han hänger med bättre på lektionerna och jobbar på riktigt bra! =D
Jag blev så glad när jag fick höra detta och är nu ännu mer nöjd med vårt val av skola för David! IES är hur jäkla bra som helst och jag ångrar inte det valet en enda gång!!!
Sen är jag riktigt stolt över David och att han kämpar på, så igår när han kom hem efter skola och träning var jag ju självklart tvungen att berömma honom ordentligt! *såå stolt över dig älsklingen min*
Sen tog hon och jag sällskap till skolan då vi båda hade utvecklingssamtal för barn, samma tid, och sen blev det raka spåret hem. Jag på cykel och Theodor på skateboard! *coolt*
Kan ju berätta att utvecklignssamtalet gick jätte bra och jag är så himla stolt över Theodor! Han är riktigt duktig i skolan och hänger på riktigt bra i klassen. Fick också veta att han på mindre än EN termin har läst in HELA årskurs 3 och 4 i syslöjden!!! *skit bra*
Och han klarar av att nå målen i årskurs fem utan problem. Han ligger bra till i matten och är riktigt duktig samt ett "snille" på att hantera problemlösningen.
Han ligger riktigt bra till i svenskan och kan använda stor bokstav, punkt, komma, utropstecken och frågetecken mm....
Sen är han duktigt i bild, idrott, no och so. Samt de andra ämnena han har.
Detta tycker jag är helt underbart då han har hoppat över årskurs 3 och på det viset "missat" ett helt år i skolan men TROTS detta hänger han med lika bra som de, som är ett år äldre, och i vissa ämnen ligger han t.om före! *sååå jävla stolt*
Sen när vi kom hem blev det rätt lugnt. Jag satte mig på altanen och fortsatte läsa, har blivit värsta bokmalen nu, och sen fick jag sms från min älskling! *hahaha*
Så vi tog med oss barnen och åkte till pizzerian (mama rosa) och käkade mat! *mumma*
Sen blev det hem för att göra alla barnen klara för natten och jag lyckades leta fram en ny bok att börja läsa, då den andra tog slut! =(
Så nu har jag en trilogi med Nora Roberts som jag läser i väntan på att vi ska få pengar så jag kan beställa de sista i serien "Beautiful dead"! *längtar*
Sen blev det tv, magträning och sova för min del medans älsklingen åkte till jobbet för sitt sista nattpass! *skönt*
Och idag vet jag inte vad som händer. jag och Elle skulle sola, men vädret sviker oss...IGEN! =(
Så jag får väl kanske försöka vila lite, då ryggen värker enormt, och sen handla och städa. Sen blir det antagligen en massa läsa i boken med! =D
Annars vet jag inte. Blir nog lugnt i väntan på att pojkarna ska åka till sin pappa och vi andra ska krypa upp i soffan för veckans avsnitt av Talang! *me like*
Ska väl ringa underbaraste Elle och prata bort en liten stund med! *like a lot*
NÄ! Nu får det räcka. har inget att skriva så HA EN BRA DAG! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback