Konstigt väder...


Vädret är verkligen jätte konstigt idag. Ena sekunden snöar det, nästa regnar det och sen haglar det. Och nu skiner solen högt på himmelen, men dock blåser det jätte kallt ute. =(
Jag hoppas verkligen att den underbara värmen snart kommer tillbaka så man kan klä sig lätt och slippa frysa när man går utan för dörren! *hoppas*

*Gröna träd och snö på marken....mysko*

*Stackars mina blommor*
.
Idag har det varit rätt lugnt här hemma. Förmiddagen spenderade jag framför datorn med att kolla på Våra bästa år och sen kom mamma och det blev en cigg innan hon började putsa mina fönster och jag började med maten.
När maten var klar satt vi i soffan och kollade på Hem till gården.
Idag blev det bakad potatis med kycklingröra, men tyvärr slarvade jag då jag inte gjorde sallad till som jag från början hade tänkt. *fyyy mig*
Efter maten gjorde hon klart fönstrena för att sen se på mer tv med mig, och än en gång slumrade jag till. Usch vilket tråkigt sällskap jag är nu för tiden! =(
Sen åkte hon till Välsviken för att köpa pasta, bröd och glass, då GB kommit med lakritspuck, päronsplit och nogger i 1/2 liters förpackningar!!! *mumma*
Men tyvärr kommer inte glassen in förräns på fredag så istället blev det vanilj med krossad choklad! *gott*
Sen hämtade hon min lilla skrutt på dagis och innan hon for hem blev det glass och kaffe. För min del skippade jag båda då min magkatarr gör sig påmind en hel del nu för tiden! =(
Nu sitter jag här och väntar (eller ja väntade) på David. Snart blir det att gå till Elle för vår älskade tjejkväll då det ÄNTLIGEN är tisdag igen och åter dags för nya avsnitt av DH och CT! *love it*

Kanske slänger in ännu en uppdatering när jag kommer hem, men det beror helt på hur trött jag är!
Nu ska jag se om David hade med sig allt hem för att kunna göra sina läxor samt det han ligger efter med, sen ska jag gå!
Hoppas er dag varit riktigt bra och att ni får en super bra eftermiddag och kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback