Lång förmiddag!


Den här dagen har gått rätt långsamt.
Delvis skulle jag träffat en väninna, men hörde inget så istället gick jag runt hemma och funderade över vad man kan hitta på.
Det hela slutade med lite disk, tvätt och undanplockning samt en del tv. Inget roligt och inget märkvärdigt alls, utan bara en vanlig vardag med vanliga tråkiga sysslor!
Och resten av dagen vet jag inte vad man ska hitta på. Vädret är lite mulet och de flesta jag känner jobbar eller pluggar och jag tror älsklingen min ska fixa med bilen.
Så antagligen blir det att fixa lite mer hemma i väntan på att kvällen ska komma så man kan kolla på greys! =)
Vad har alla ni gjort idag då? Och vad har ni för planer för resten av dagen?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback