Måndag!


Nu har man fått iväg alla barnen till skola och dagis och jag har precis vägt mig och fixat ordning lite här hemma. Nu ska jag bara blogga lite innan jag ska äta min efterlängtade frukost! *slurp*
Idag händer inte jätte mycket, utan under förmiddagen ska jag baka en sockerkaka och plocka lite sen blir det mest sitta och slappa i soffan med min bok! *sweet*
Sen i eftermiddag blir det att hämta lillan på dagis, hem och servera alla barnen mellanmål, koka kaffe innan mamma kommer, då blir det en promenad tillbaka till dagis för vårfest!
Barnen ska sjunga och dansa och sen blir det fika! *ser jag fram emot*
Efter det blir det tillbaka hem, växla några ord med mamma och sen ska jag gosa med Ziva....MASSOR!!!
Ska bli väldigt kul att ha henne här och jag ska ta massor av bilder på henne. =)
Utöver detta så har vi inget planerat idag. Jag hoppas bara vädret blir bättre så man kan vara ute lite med barnen sen eller liknande.
Vad har ni för planer för dagen då? Något roligt ni vill dela med er av?
Det var allt från mig för stunden! Nu ska jag äta frukost!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback