Min älskling...


....är BÄST! Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom mellan varven!
Igår innan vi åkte till Mariebergsskogen så lyckades han få bort viruset på min dator!!! *underbart*
Så nu fungerar min älskade pärla som den ska igen och jag är så himla glad och lycklig över det!
Och det är helt och hållet min underbara makes förtjänst! *tack älskling*
För övrigt är det en ny dag med nya möjligheter. Blir att vattna gräsmattan lite mer idag, samt alla planteringar. Jag ska även försöka plantera på framsidan med, men vi får se vad jag hinner med. =P
Vad är era planer för dagen då?
Här blir det nog rätt lugnt då vi alla är rätt trötta efter de sista tre dagarna. Men det blir att steka ett gäng med pannkakor sen och så ska vi åka och köpa godis med barnen.
Den sa inget igår och vi glömde bort det mitt i allting så det får bli söndagsgodis den här veckan istället! *stackars barn*
Men men...har inget mer att skriva så avslutar med en önskan om en riktigt bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ellebelle

Hahaha, såg du inte va mycket skräp det var?

Ja, vi har tittat på varenda sak och frågat oss "hur ofta kommer vi använda detta"...

Men vill du så får du jättegärna hjälpa mig med köket för där har vi inte rensat på flera år... :D

Postat av: Nina

Vännen!

Jo då! Jag såg! =P

Det är det som är hela poängen med att rensa....det SKA bli massor av skräp hahaha

Självklart hjälper jag dig. Det vet du! Delvis tycker jag det är lite kul sen är det ju det vänner är till för! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback