Nu har dagen kommit!


OJ! Ställde klockan på 4.45 för att ha lite extra tid så jag slipper få ont av magkatarren, och vad händer då?
Jo Nina vaknar redan 4.20! *suck*
Men men, jag känner mig pigg, men trot mest det beror på nervositet, så det var bara att gå upp och vara glad och tacksam för den extra tiden jag fick för att verkligen kunna ta det så lugnt som möjligt, och ett stort plus är ju att jag hinner blogga lite med! =D
Så sen jag gick upp har jag hunnit beställa Theodors mobil, då jag glömde det igår och i förrgår, så tog den på expressleverans! *dåligt av mig att glömma*
Och sen har jag packat det sista, kollat fejjan, kollat vädret på både yr.no och smhi.se samt fått min morgoncigg och cola! *mumma*
Så nu är jag redo för att möta dagen! *gött*
Så om en liten stund ska jag ta något lätt att äta, för att slippa få magvärk och sen blir det att få på mig kläder och göra mig iordning då det nu bara är 55min kvar tills mamma kommer och hämtar mig! Och då bär det av till Torsby sjukhus för informationsmöte inför operationen. Jag ser fram emot den jätte mycket!
Måste packa min frukost och det innan med, men det är lugnt. Jag har gott om tid så ingen idé att stressa! =D
Men ville mest hoppa in och säga God Morgon till alla mina läsare och önska er en riktigt bra dag! Så återkommer jag senare igen!
Ha nu en riktigt bra dag och ta hand om er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback