Senare...


...än vad jag hade tänkt mig, men God Morgon på er! =)
Jag gick upp, fixade med valpen och såg till att barnen fick frukost och rent vatten i flaskor. Sen skickade jag dem till skolan och lämnade till sist lillan på dagis. =)
Sen har man gett lillkillen frukost och rastat honom. Vi har lekt OCH fått honom att gå på asfalten! *duktig*
Han t.om sprang på asfalten när vi skulle tillbaka in! =D
Här får ni en liten halvdålig bild på lillkillen när han leker, genom att rulla i gräset! Men söt är han oavsett vad! =)
Sen blev det frukost för min egen del och så bloggade jag i den andra bloggen då det är måndag och dags för en ny uppdatering. Efter det försökte jag kolla på VBÅ på datorn, men slutade med att vi ringde försäkringsbolaget angående våra pengar för bilstolen, vi ännu inte fått trots att det har gått över 1,5 månad och bara skulle ta en vecka. Men det är sånt som händer, nu skulle de komma inom en vecka. =)
Sen ringde vi skroten för att leta efter nytt lamphus och blinkershus till vår bil då de är totalt paj efter krocken med "Bambi" igår! *usch*
Så ut till Frykmalms för att inhandla nya delar och nu är det bara att vänta på att Daniel ska komma och kolla så får vi se vad vi kan fixa med själva! *hoppas det går bra*
Så här ser vår bil ut för tillfället!
Och nu sitter jag här och uppdaterar er alla lite om vad som hänt hittills. Ska snart ta en banan för att stilla hungern innan jag får ta en cykeltur eller promenad till konsum för att hämta ut ett paket från Netonnet....med Theodors nya mobil. Jösses vad glad han kommer bli när han kommer hem och ser att den har kommit! =D
Han har köpt denna! *avis*
Medans jag sitter här springer lillkillen ut och in. Jag tror han gillar att kunna vara ute mycket. Men vara ute är inte alls lika kul som att slicka på fötter och bita i skor eller ludna mattor när man får chansen! *hahaha*
Tur han lyssnar lite bra i alla fall när man säger till honom! =P
Nä...nu ska jag ta min banan och sen se om jag tar cykeln eller går....det återstår att se. =)
Jag önskar er alla en bra dag så återkommer jag säkert senare, om jag hinner mellan alla sysslor och kokning av allt vatten! *märks*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback