Snart träning!


Nu kommer snart Elle och vi ska träna i ca 30 min, men tänkte uppdatera här lite snabbt innan, delvis för att ha något att sysselsätta mig med då jag läst ut alla tre böckerna nu! *skitbra*
Under förmiddagen har jag hunnit med rätt mycket. Jag har städat och rengjort badrummet, fixat med disk, skrivit inköpslista, handlat, gratulerat Claes, packat in varor, lagat lunch, ätit (fisk och mos), dukat av och tagit hand om disken. =D
Inte fy skam det inte!
Så idag har jag inte så mycket mer att göra vilket faktiskt känns rätt skönt då jag har massor att göra imorgon! =P
Så mest små plockande, kanske ett besök sen samt umgås med barnen! Ska bli gött med en rätt lugn eftermiddag faktiskt. Imorgon lär den ju bli allt annat än lugn med en liten valp här hemma! *ska bli såå kul*
Nä...jag har inte något direkt att skriva så avslutar, ringer en kompis och fortsätter vänta på Elle! *snart så*
Ha en fortsatt bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback