Tjejkvällen över....


Nu är jag hemma efter ett par timmar med en VÄLDIGT speedad Elle då hon druckit ALLDELES för mycket kaffe ännu en gång! =P
Men det gör inget. Jag gillar henne lika mycket oavsett humör och hon blir så flamsig så det blir nästan bara roligare, i alla fall om man bortser från stressfaktoren klicka på en bläckpenna 100ggr i sekunden! *hahaha*
Kvällen var underbar! Vi satt och pratade om allt och ibland ingenting! Hon bjöd på kvällsmat, hamburgare och hemmafriterade pommes, och så blev det cola till detta! *slurp*
Till DH och CT hade de köpt popcorn, ostbågar och jordnötsringar, men åt ingenting av detta då jag var väldigt mätt efter kvällsmaten samt att jag haft mina små känningar av magkatarren så tyckte nog maten var nog för min stackars mage! =(

Vi satt även och pratade en del om hennes pojkars rum. Bovärden har precis gjort en besiktning av deras lägenhet och då fick de reda på att de ska få nya tapeter i hela lägenheten så i samband med detta vill hon göra om och iordning på deras rum, självklart i övriga lägenheten med, så då bad hon mig och hjälp!
Och det tycker jag är såååå himla kul så ställer gärna upp. Så framöver har jag en hel del att fundera över och kolla upp. Allt för att hjälpa dem på bästa sätt! *me like*
Så någon dag framöver när det är riktigt fint väder igen och jag har möjlighet att gå hemifrån MÅNGA timmar så ska jag öven hjälpa henne att rensa mm....ska bli skönt för dem!
Hon "gnäller" ofta över att hon vill ha mer utrymme och mindre papper och grejor! Så då kommer Nina till undsättning! *hihihi*
Nä...jag är jätte trött och min mage vill mest vara raklång, så gott det går med fläsket som väller, så jag avslutar detta för att lägga mig med ett GOD NATT & SOV GOTT!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback