Underbar kväll!


Nu är vi hemma igen, eller ja vi var hemma en snabbis tidigare med då vi lämnade bilen och hämtade spriten! *hihi*
Kvällen har verkligen varit helt UNDERBAR och teatern levde verkligen upp till mina förväntningar! Vissa stunder skrattade jag så tårarna sprutade och jag skulle lätt kunna se den igen....igen.....och igen!!!
Mycket skratt och super underhålllning så till alla er som inte sett den, men som kanske har pengar till det och får möjlighet:
Ni MÅSTE bara se den!!!!
Efter teatern åkte vi förbi McDriven då älsklingen var hungrig och sen hem, ställde bilen och packade sprit och groggvirke och så självklart öppna min första cider som jag sen kunde njuta av på vägen ner....
....under promenaden ner till underbara Elle...
...för lite festande och massor av trevligt sällskap!
Inte nog med att vi fick umgås med Elle och Nicke så var Ola och Linda där med! Det var riktigt roligt och väldigt trevligt och jag hoppas verkligen vi gör om detta snart! *kramar till er*
Sen tog jag kort på Nickes fötter, och DÄR kan vi verkligen snacka om BÅTAR!!! *hahaha*
Och lite skitiga strumpor då....men det hör till! *hihi*
Och så lilla söta Zorro....han har busat så mycket med Stella att han låg helt utslagen på golvet. Söta lilla gulliga underbar vovve.....
&  
*Lek med Stella innebär en väldigt trött Zorro*
.
Och så fick man chansen att gosa riktigt mycket med honom, och då han ÄLSKAR att bli kliad på magen så fick man lite bebis känsla när han ligger på det här viset! *fniss*
Elle lekte lika mycket med sin mobil som jag gjorde med min, de här bilderna lyckades hon ta på mig....muppiga Nina....men men, man lever bara en gång, så lika bra att passa på! =)
Så kort och gott har vår kväll varit riktigt bra, och nu är klockan redan 2 på natten och Nina är inte ett dugg trött, men struntar i det, avslutar här och kryper ner bredvid min älskling i sängen istället! Vilket känns som ett tryggt alternativ efter två cider och ett X antal drinkar! Visst, det blev inte så många som jag trodde men det blev tillräckligt. Men trots detta har vi MASSOR kvar i flaskan så nu kan vi festa fler gånger med denna goda Baccardi! *love it*
Och med detta hoppas jag er kväll varit minst hälften så bra som min och jag hoppas ni sover riktigt gott sen! Och så återkommer jag mer imorgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback