Vilken jävla kväll!

Ja igår fick jag verkligen känna på att det sällan blir som man tänkt sig!

Min mage ville inte riktigt sluta strula...igen. =(
Det gick över en stund så vi fortsatte kolla på filmen, efter ca 15-20 min så började jag känna mig hungrig så vi pausade så jag fick fixa något att äta, men så fort jag hade ätit så sa det "pang" och så var magvärken tillbaka, så jag missbedömde och trodde jag var hungrig men istället gjorde jag saken bara värre! =(
Så resten av kvällen låg jag på toa och kräktes, värken ville inte släppa trots att jag försökte andas lugnt och slappna av, efter någon halvtimme hade det släppt så pass att jag klarade av att resa mig och kröp då ner i "sängen" bredvid älsklingen och somnade någon gång utan att jag hann märka det!
Så ingen mer film för vår del och inte speciellt mycket mys heller! *suck*
Så vår kväll blev inte alls som planerat vilket är skit tråkigt då vi var barnlediga OCH jag var tillräckligt pigg för att klara av att se film till långt in på natten!
Men men, det kommer väl fler gånger så småningom.....tills dess får vi fortsätta bita ihop och göra det bästa av det hela.
Men jag kan lova er att min mage är jävligt billig just nu!
Nä...nu kryper jag ner tillbaka bredvid min älskling istället för att sitta här!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback