Zorro och kvällen!


Det kändes som en evig väntan på att de skulle komma med Zorro, delvis för att jag var så fruktansvärt nyfiken på den lille krabaten och delvis för att det ska bli kul att ha honom här i tre veckor!
Och visst har vi haft det mysigt!
Han har varit ute jätte mycket, myst med oss, gosat, lekt och ätit upp all sin mat. *duktig kille*
Dock har jag inte lyckats få honom att kissa eller bajsa ännu då han bara gnäller när vi går ut och struntar totalt i det...istället sätter han sig ner och bara tittar och gnäller så ynkligt! *lillkillen*
Men jösses vad söt han är!!
När jag satt på altanen med honom upptryckt under hakan fick jag underbara flashbacks från när Ziva var liten och vi gosade på samma vis! *myyys*
Så jag kan inte säga mer än att Zava lämnar underbara valpar efter sig och jag vill verkligen ha en!!!!
Men men....någon gång kanske det går, men vi får se vad som händer! =P
Har i alla fall tagit några bilder på honom....dock är han ingen linslus så en del blev halvdåliga och en del jätte dåliga. Men några blev det idag i alla fall! =D
Filmade honom även förut när vi lekte ute. Och han är så liten att han nästan snubblar fram! *urgulligt*
Tänkte dela med mig av dem, delvis för att visa er detta söta underverk och delvis för att svärmor ska få se fler bilder av honom då hon antagligen längtar massor efter sin lille valp!
*Lekstund ute med en bandyboll....KUL*
.
*Inte stor han inte*
*Ser ni vad "burrig" han är i pälsen? Sååå mjuk och go*
*Världens sötaste lilla valpkille*
*Myyyys på hög nivå*
.
Tänkte på en kul grej! Jag ska be om ett kort på mamman (Zava) till honom och sen sätta ut en bild på henne, storasyster (Ziva) och lillkillen (Zorro) så får ni se vad lika söta och fina de är alla tre. Och självklart kanske jag även kan fixa med en bild på Zorros bror från samma kull (Dollar)! Svart och jätte fin är han! =D
Skulle ni gilla det?
Nä...detta blir mitt sista inlägg för ikväll då klockan är rätt mycket nu och jag behöver verkligen få ner barnen på sina rum så jag kan ta kvällen och försöka vila lite. Kan ju medge att det verkligen behövs efter den här dagen och antagligen blir inte morgondagen så mycket lugnare då jag har några samtal att ringa och så måste vi åka och handla! *boring*
Men jag hoppas ni får en riktigt underbar kväll och att ni tar tillvara på helgen riktigt ordentligt! Och så hoppas jag ni får sova riktigt gott och vakna utvilade imorgon! Natti natti!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback