Måndag och jobb!


Ja så var måndagen här och jag ska åka och jobba!
För många skulle det säkert inte vara "jobb" när man inte får betalt för det, men för mig är det jobb oavsett vad! =)
Delvis eftersom jag jobbar, FAST som frivillig, och delvis för att de faktiskt betalar mitt busskort!
MEN däremot får jag inte utöka dagistimmarna då det är frivilligt!
Men det gör inget då jag jobbar när jag kan, och det blir antagligen lite mer när älsklingen är ledig istället! =D
Och med tanke på att jag nästan "bara" varit mamma i, nästan, 13 år så gör jag detta för att få arbetslivserfarenhet. Något nytt på min CV som ökar mina chanser att kunna hitta ett betalt jobb...eller kanske utöka detta till en arbetspraktik sen! *hoppas*
Jaja...jag gick i alla fall upp klockan 6 för att få lite tid i min ensamhet till att göra mig iordning, dock hann jag bara klä på mig och tvätta ansiktet innan Juliette dök upp och strax därefter kom Theodor upp!
Men har ju inte så mycket kvar att göra då jag bara ska sätta på ansiktet, äta frukost, borsta tänderna och sen packa handväskan!
Och till det har jag gott om tid på mig då bussen inte går förrän 8.13! =)
Med detta vill jag önska er alla en riktigt bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback