Sjukt trött!


God kväll alla läsare!
Jag hoppas ni alla har haft en riktigt bra dag och att ni fått en bra start på den nya veckan!?
Själv har jag haft en riktig slappardag, men trots detta känner jag mig inte ett dugg piggare eller gladare! *suck*
Jag har varit fruktansvärt trött ett par veckor och jag fryser konstant. Och helst av allt vill jag bara bädda ner mig i sängen med nässpray och näsdukar och bara ta det lugnt. =(
Jag antar att jag har en bakterie (eller flera) som ligger och ruvar i kroppen för att jävlas. Och jag önskar verkligen att de kunna komma igång eller bara försvinna för det här är verkligen jobbigare än att vara riktigt sjuk! *suck*
Men men...känns lite skönt att man inte har gjort så mycket idag. Utan har sett de två "sista" twilight filmerna och väntar nu...med spänning....på Twilight- Breaking Dawn del 1 som har premiär den 16 november!
Jag kan knappt bärga mig!!!
Värst kommer det nog vara efter när man garanterat får vänta ett år på del 2! *suck vilken lång väntan det kommer bli*
Utöver detta har jag nog inte gjort så mycket, lagat lite lunch till oss och sen fikat med Sofie medans barnen lekte. Och nu på kvällen har det mest varit lite kvällsbestyr med lillan som snart ska lägga sig för natten!
Har även försökt få tag på Camilla då vi skulle träffas vid 14-tiden imorgon, men hon svarar inte så antar att jag får försöka senare igen! =P
Jag hoppas hon inte glömt så vår "dejt" blir av! Det vore så himla kul!
Men innan "dejten" ska jag upp och skicka barn till skolan och sen jobba ett par timmar!
Just nu ser jag inte fram emot det då jag är fruktansvärt trött och sliten, men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen! Förhoppningsvis mår jag bättre när jag vaknar imorgon! *hoppas*
Annars blir det inte mycket den här veckan. Jobbar onsdag och torsdag med samt att jag har ett ljusparty på lördag kväll. Innan dess kommer jag säkert åka på lördagsjobb med! Och så ska jag hinna handla, tvätta och baka till lördagen.
Hmmm....tänker man efter kanske det händer en del trots allt! =P
Men vi får se....saker kan ändras mellan varven. Och ibland till det bättre men ibland även till det sämre. Just nu hoppas jag att jag blir att må bättre så jag får tillbaka orken. För jag saknar den...och mina hjärnceller då jag på senare tid har blivit väldigt glömsk! =S
Nä!
Har inget vettigt att skriva och känner att jag bara svamlar, så dags att avsluta, natta lillan och sen ringa Camilla igen. Och kanske ska slå en signal till underbara Elle med då jag försökte ringa henne tidigare idag...men inget svar där heller! *hehe*
Sååå typiskt!
Nä...ha en trevlig kväll allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback