Min 30 års fest!


Kan lova er att efter det förra inlägget så är jag inget sugen alls på att skriva detta.
Men fördelen är att det är en fest och egentligen finns det inte så mycket att skriva om en fest! =P
Så blir mest bilder...vilket vi alla nog njuter av efter det förra inlägget! =D

Kan i alla fall säga att festen var skitkul!!
Och full som fan blev jag! Dock var inte det min tanke från början...men jag kan erkänna det då jag uppenbarligen inte var ensam! *hahaha*
Och vad jag fått höra i efterhand så verkade de flesta ha skitkul, vilket glädjer mig då det var det som var hela poängen! =)
Fick även massa fina OCH perfekta presenter (för mig) som jag uppskattar jätte mycket och är jätte glad för!
Ni är alla supergulliga och omtänksamma! Och ni hade verkligen inte behövt köpa någonting!!!
Var bara glad över att det var så många som visade att de bryr sig och ville vara med och fira denna dag med mig!
Är i alla fall jätte glad för presenterna som ni alla köpte/fixade! Tror aldrig jag fått så mycket presenter förut! *kramar till er alla*
Vad mer kan en lyckligt lottad tjej begära??
Precis! Ingenting! =D
Några bilder på presenterna....dock missade jag två som jag fick av en gammal kompis från karlskoga (och hans polare som var med). Var en paj -och en ugnsform! Tack killar!
*Duschtvål & Lotion, lotter av älsklingens morbror & fru samt duschset av grannen Madde*
*En så jävla cool tavla från underbara Malin*
*Jätte snygg och fin ljusuppsättning från Anna-Karin & Lennart*
*Presentkort: MakeUp Store av Agda & Camilla*
*Ikea av Anna & Richard*
*Massage av Daniel, Jonna & Emma*

*Parfymen Glow (J.Lo's) från Claes*
*Presentkort på scalateatern av Tobias & Elisabeth*

*Ett fint scrappat kuvery med 1100kr från mina underbara grannar*
*Plus 300 extra däri som jag fick av gulliga Sofie & Mattias*
-nu ligger även pengarna från min födelsedag där! =P

*En underbart söt Me To You nalle som grannbarnen Emil & Märtha har köpt!*
.
Så en superbra vecka! en superbra födelsedag! Och en superlyckad och bra fest!
Nu ska jag mest ta det lugnt och vila upp mig, har ju blivit "gammal" så tar väl ett tag innan man repar sig efter den här sista veckan! *hahaha*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback