Bak...och mera bak!


Visste ju inte riktigt vad jag skulle göra med de sista äpplena, och jag kan lova er att jag inte var ett dugg sugen på att göra mer paj...men det blev visst en till! =/
Men då två av de sista 4 äpplena var dåliga så blandade jag med jordgubbar, hallon och björnbär....så nu är jag väldigt nyfiken på hur det smakar. Och jag hoppas verkligen att det smakar riktigt bra! =)
Den ser ju helt okey ut i alla fall! =P
Så nu tycker jag att jag har varit lite flitig idag. Gjort biffar, bakat 2 pajer samt fixat vaniljsås och kaffe. Alldeles strax kommer Malin på fika och sen blir det för mig att börja med maten. Idag kommer det serveras köttfärssås med pastaskruvar! *urk*
Nä...jag vet....köttfärssås är egentligen gott, men jag är sååå fruktansvärt trött på det då vi äter det ofta eftersom barnen väljer den rätten väldigt, väldigt, VÄLDIGT ofta när de får vara med och bestämma! =(
Men men...bara att bita ihop och göra det bästa av det! Mat behövs ju så äta får jag lov att göra! ;)
Vad ska ni äta idag då?
Ni kanske kan dela av er med förslag på lite ovanlig mat? Jag är så trött på alla de här vanliga rätterna vi äter varje månad....vill ha något nytt, billigt och enkelt. =)
jaja...ska fortsätta med mitt nu så kanske jag återkommer senare! Ha en riktigt bra söndag allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback