Barnen!


Hehe....måste bara visa er!
I helgen träffade jag och älsklingen pojkarnas pappa, då han skulle kolla på vår bil för att försöka avgöra om han kunde hjälpa oss eller inte. =P
Och Theodor och Emilia leker i framsätena i bilen....att de kör och "rockar fett"! *hahaha*
Det är sååå underbart! Och jag kan lova er att Emilia tyckte det var sååå roligt och vill inget hellre än att köra bil själv. Men det får nog lov att vänta några år då hon trots allt bara är 4 än! ;)
Men pojkarnas pappa lovade att ta med henne på en tur i hans cheva....och hon på en gång flörtar och säger att han ska sitta "där mammor sitter" och hon ska sitta "där pappor sitter" och köra HELT själv! *gounge*
Juliette har inte haft lika kul då hon ramlade här om dagen och skrapade upp både knä och hand! *stackars liten*
Men jag tvättade och plåstrade om henne riktigt ordentligt så hon var såååå nöjd och belåten! *min sessa*
Ha en fortsatt bra kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback