Besök på Ikea!


Ja...idag har jag varit på Ikea med svärmor!
Och innan hade jag kollat ut en del saker som jag ville ha, så var mest att se dem IRL och sen välja!
Jag kan erkänna att jag höll på att få panik ett tag, och många gånger tänkte jag att jag struntar i ett bord till min dator....jag hittade ändå inget jag verkligen ville ha!
MEN...som vanligt så finns det lösningar på alla problem, det gäller bara att hitta dem! =)
Så till slut fick jag ett "bord" att ha min dator på! =P
Och jag har konstuerat det själv av en vägghylla, konsoller och ett bordsben! =D
Så när jag kom hem kunde jag knappt bärga mig, så slet upp allting och började montera! *wiieee*
Tyvärr var skruvdragaren inte tillräckligt laddat, som vanligt, så fick ta en paus för att hämta lillan på dagis och mer än hälften fick jag skruva för hand! Men det gör mig absolut ingenting! =)
Och nu är min lilla hörna i vardagsrummet klar!!! Och jag är himla nöjd! Ser lite trist ut i bakgrunden då väggarna är kala, men kommer säkert något kul där med....när jag hittar något som jag gillar och som passar! =)

Däremot hittade jag en tavla jag VERKLIGEN VILL HA till vardagsrummet, över soffan!
Men tyvärr var den alldeles för dyr för mig!
MEN...skulle jag ha tur att det blir pengar kvar efter tatueringen, så det räcker, så kanske det blir så att jag köper den! *hoppas*
Den är såååå snygg!!! Dock MYCKET finare IRL! =P
Och nu är den lite roligare och snyggare då jag faktiskt varit där! =P
Nä...det var allt från mig för stunden!
Älsklingen kom precis hem, så ska gosa lite med honom, sen bör jag göra mig iordning och äta något innan jag måste dra på föräldramötet!
Hej så länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback