Blev inte som det var tänkt!


Hej igen!
Min morgon skulle bestå av städning och undanplockning mm, men än så länge har jag bara fixat med disk, satt igång en tvättmaskin, torkat bord och bänkar. *suck*
Allt detta då först mailen krånglade så  jag inte kunde logga in, och när saker går emot mig direkt på morgonen blir jag väldigt frustrerad och irriterad, eftersom jag inte är riktigt vaken ännu. =(
Sen var inte det nog utan min mobil stängde av sig själv, men lyckades få på den, kopplade in den i datorn för att fixa med uppdateringar och den dör strax därefter...och det enda som kommer är en varningstriangel (när man sätter på den) och den dör den igen. *dubbelsuck*
Var sååå frustrerad att det var väldigt nära att jag började gråta lite..........men tog mig i kragen då många snälla vänner erbjöd sig att låna ut någon gammal mobil....och min mamma....men googlade på nätet, läste intruktioner och kollade Sony Ericssons hemsida...hittade inget! =(
Så gav upp och kollade efter support....hittade en chatt som jag startade och fick chatta med en kille vid namn Daniel.....och han hade väldigt mycket tålamod med en väldigt oteknisk tjej som mig! ;)
Så efter mycket frågor och många förklaringar fick jag ett program till min dator som kunde uppdatera telefonen avstängd. *gött*
Så avslutade chatten och satte mobilen på uppdatering....gick snabbare än jag räknade med....och under tiden satt jag med massa fjärilar i magen då killen på supporten sa att ALLT på mobilen skulle försvinna!
Uppdateringen klar....och mobilen startar....felfritt!!! =D
Det enda jag behövde göra var att byta bakgrundsbilden tillbaka men ALLT annat var som vanligt! *wiee*
Så min mobil lever!
Och tack vare supporten klarade jag av att fixa det själv.....utan att behöva åka till elgiganten och vara "korkad". Så dagens ros vill jag ge supporten på Sony Ericsson idag! TACK!
Nä...ska nog avsluta här nu och ta en lugnande rökpaus innan mamma kommer...då blir det baka av! =P
Jag önskar er alla en bra dag! Och jag hoppas ni får en chans att njuta av det fina vädret! =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback