Bra dag!


Hej på er!
Har inte varit hemma så mycket idag så därför blir det bara ett inlägg. Men  jag får väl en sån där mupp period där jag bloggar mycket om ett tag igen! =P
Dagen har gått fort. Den började med allt det vanliga och sen när jag hade fått iväg alla ungar till skola och dagis så blev det ett avsnitt av VBÅ på datorn samtidigt som jag höll koll på några auktioner på Tradera! *gillar den sidan*
Sen blev det en cykeltur till "andra sidan parken" för att dricka kaffe med en gammal granne. Av henne fick jag även låna lite halsband och solglasögon! *tack vännen*
Så allt som ska med på den hemliga resan börjar komma ihop ordentligt. Bara några små saker som saknas, som förhoppningsvis löser sig snart! Och det är en neccesär och en liten, smidig handväska! =)
Sen var det bara hem för att hämta barn och kolla posten innan svärmor kom och älsklingen kom hem. Då åkte vi till välsviken och veckohandlade, lämnade svärmor, hem och packade upp varor, åt sallad och sen in till Tine på kaffe och några timmars trevligt prat! *lika kul som vanligt*
Sen har det inte hänt så mycket mer idag. Fixat lillan för natten och nu sitter jag här. Så kort och gott är det en vanlig tråkig dag.
Men utan sådana dagar skulle det vara svårt att uppskatta de extra bra dagarna! =)
Vad har ni gjort i dag då?
Nä...orkar inte skriva mer just nu så avslutar och önskar er alla en trevlig kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback