Dumma sömn...


Har sovit rätt bra, men inte jätte bra då jag hade lite svårt att somna (trots tröttheten) samt att jag vaknade vid 3 och hade tandvärk! *usch*
Men jag hoppas jag blir piggare bara jag vaknar till....*hoppas*
Idag kommer det vara rätt lugnt. Emilia är ledig från dagis så blir att hålla henne i schack och sysselsatt tillräckligt så hon blir trött till kvällen! *hehe*
Sen blir det nog att träffa Anna-Karin en sväng under förmiddagen, det ska bli trevligt, var ett tag sen sist!
Sen blir det att fixa lunch innan barnen kommer hem från skolan och sen kommer mamma någon gång under eftermiddagen för en fika samt att jag ska ge henne en del av min musik..många nya bra låtar. =)
Nä...vet inte vad jag ska skriva egentligen så avslutar och önskar er alla en riktigt bra dag och start på den nya veckan!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback