God morgon!


Har inte skrivit så mycket den sista tiden!
Delvis beror det på att jag hållt mig sysselsatt samt att jag inte orkat skriva efter de två sista inläggen som verkligen tog knäcken på mig! =P
Sen har jag haft ett par "vilodagar" då jag "reparerat" mig själv efter festen! *hahaha*
Men nu tror jag att jag är tillbaka igen! *hoppas det i alla fall*
Så...de sista dagarna har varit lugna!
Dock missade jag att Emilia skulle extra till dagis i måndags för att vara med på fotograferingen! *typiskt*
Så nu får vi antingen vara utan bilder från detta året eller så får vi lösa det på något annat vid! *märks*
Men men....allting löser sig för det mesta...gäller nog bara att bita ihop och hitta den lösningen! =)
Igår ringde jag en del samtal med, elverket för att förlänga vårt avtal samt tele2 för att koppla i min telefonsvarare igen!
Och självklart ringde jag till Kil och bokade tid för min efterlängtade tatuering! *love it*
Så tack vare min älskling, morfar, svärmor och mina vänner kan jag göra min älskade tatueringen med barnens namn!
Nu gäller det bara att få ihop den snyggt...och så långt har inte jag kommit riktigt än...så det är tur Jeanette på Just On More Tattoo har hela eftermiddagen bokad till mig!!! *haha*
Så imorgon vid halv 12 åker mamma med mig till Kil och då smäller det! *läääängtar*
Men först ska jag överleva dagen!
Vilket innebär att det snart är dags att lämna lillan på dagis och sen kommer svärmor, då blir det en tur till Ikea!
Där ska jag inhandla ett databord till mig, men vet inte vilket ännu???
vs ??
Sen ska jag köpa med en ram till grannarna!
Och sen kanske det blir en tur förbi Gengåvan för att kolla läget lite, om inte klockan blir alldeles för mycket!
Om inte får jag ta det en annan dag! =)
Och ikväll är det föräldramöte på Davids skola! Ska bli intressant, men tror dock det inte är någon skillnad på detta! =/
Blir lätt enformigt när man går på 4 nästintill identiska föräldramöten varje år! *suck*
Nä....får ge mig nu så jag blir klar någon gång!
Ha en trevlig dag allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elle

Gilla det billigaste bäst jag! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback