Hehehe....


Då jag nu är 30 år så tyckte jag denna var VÄLDIGT passande! *hahaha*
.
Vadå sliten efter 30 år??
Jag har fortfarande platt mage, när jag ligger på rygg. Fasta bröst som står rätt ut, när jag står på alla fyra. Rynkorna i ansiktet är bara skrattrynkor. Arslet har jag slitit ont för, i många år, att forma till en mjuk dyna, så jag slipper träsmaken.
Man ska se positivt på livet! ;)
Vadå sliten efter 30 år??
Jag har fortfarande platt mage....
när jag ligger på rygg!
Fasta bröst som står rätt ut...
när jag står på alla fyra!
Rynkorna i ansiktet är bara skrattrynkor!
Arslet har jag slitit ont för...
...i många år...
att forma till en mjuk dyna...
så jag slipper träsmaken!
Man ska se positivt på livet! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback