Kall morgon :/


Varit vaken i ca en timme och varit ute 1 gång och det räcker!!!
Fy helvete vad kallt det är ute. Visst....hela 7 plusgrader men det är fan inte varmt. Nästan så gräset är lite vitt efter nattens kyla och de sista dagarnas regn.
Så nu är hösten verkligen här och man inser att sommaren är slut och vintern kommer med stormsteg! =(
Men solen skiner i alla fall! =P
Jag känner mig väldigt trött och sliten, men det går. Den här dagen kan ju knappast gå långsammare än någon annan! *hehe*
Idag är det fredag...barnen går sista dagen i skolan, sen helg. Och fredagar är vår storstädningsdag så kanske inte blir så jätte många inlägg idag då jag antagligen kommer ha rätt fullt upp. ;)
Men något mer kanske jag hinner med sen....hoppas jag!
Men men....tänkte mest hoppa in och säga god morgon samt önska er alla en riktigt bra dag!
Själv ska jag fixa frukost till ungarna....så de kommer iväg i tid! =P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback