Kommer inte på nåt att skriva här....


Kvällen är här och eftermiddagen gick på rätt smidigt i vissa stunder medans andra stunder har varit väldigt, väldigt långtråkiga. Så en del rastlöshet har gått genom min kropp idag! *trist*
Men men.....vi åkte i alla fall till centrum efter förra inlägget och inhandlade lördagsgodis med flickorna. Emilia var jätte duktig idag, då hon fick 17kr den här veckan (som hon tjänat in på stjärnorna) men köpte bara för 12 kr, då hon valde att lägga resten i spargrisen för att spara!
Det valet gjorde mig väldigt, väldigt glad och stolt! =)
När vi ändå var i centrum så använde Juliette lite mer pengar, så nu är hon pank, men hon la 80kr på ett hål till i örat! *skitkul*
Så nu har hon två bredvid varandra i ena. Men tyvärr har jag ingen bild att visa er på pärlan och det då bakploppen ramlade bort så hon har mitt läkörhänge i som jag hade i flärpen. Så vilken jäkla tur att jag hade bytt nu då! =)
Men hon var modig och väldigt duktig. Sa bara Aj, var på väg att börja gråta men lyckades hindra sig själv....förvånad blev jag kan jag ju lova! =)
Emilias kommentar var rolig inne hos frisören...då man skjuter hål...."Han kommer skjuta dig!" *asg*
Sen blev det hem och fixa maten....fisk och mos! *svingott*
Sen fixade jag kaffe och vispade grädde så blev det en trevlig fikastund med Tine! Inte lång, då de hade andra planer , men lika trevligt som alltid! *gott med paj*
Och sen har barnen varit ute och lekt under eftermiddagen och själv satt jag inne och hade svintråkigt en bra stund. =(
Men satte mig vid datorn och kollade 4 avsnitt av VBÅ, enbart för att fördriva tiden! *suck*
Skulle vilja ha OTH avsnitt, men svårt att få tag på alla från början! *snyft*
Jaja....Juliette var med bästisarna till stallet idag och fick provrida gratis, så nu kommer hon väl verkligen INTE sluta tjata om att rida. *stackars tjej och stackars mig*  =P
Hon hade jätte kul och ser så himla glad och stolt ut! *min tjej*
Annars har det faktiskt inte hänt ett skit här idag.....helger är inte riktigt min grej....jag är nog inte som alla andra då jag inte förstår alla människor som ENBART umgås med familjen på helgerna och vänner endast under veckorna. Varför inte blanda lite till och från???
Man kan väl ha lite familjeliv under veckorna med, eller är jag helt ute och cyklar?
Många helger är man själv, alla andra är upptagna och man är helt isolerad. Det är tråkigt, men efter alla år borde jag väl ha vant mig, men nope! *suck*
Jaja....fick mig i alla fall ett gott skratt när jag satt på fejjan tidigare. En gammal väninna till mamma hade en så jävla klockren statusuppdatering! Jag skrattar bara jag tänker på den!
Så ska vara snäll och citera henne åt er, så ni kan få ett gott skratt på en lördagkväll! Alltid kul att pigga upp folk lite! =P
"Jag hatar att gå på bröllop,
för man får hela tiden höra sina äldre släktingar som säger:
"Snart är det din tur".
Så jag har börjat göra samma sak på begravningar...."
Hahahaha.....
Nä alla underbara läsare! Det var allt från mig för stunden....ska måla lite med lillan då hon sitter ensam med vattenfärger, ena sonen ser film, den andra sparkar fotboll med älsklingen och Juliette sover självklart inte hemma! *inte ovant*  ;)
Så istället för att sitta här, eller vara uttråkad ska jag leka/måla med vattenfärger!
Ha en riktigt bra lördagkväll allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback