Lördagen åter här.


God morgon alla läsare!
Morgonen har varit halvlugn men samtidigt full med tjafs mellan flickorna. Men nu är det rätt lugnt då Juliette gått ut och Emilia kollar på en film på rummet! =)
Julitte hade som syssla idag att duka frukost. Hon klarade det jätte bra och gjorde det utan att vi behövde påminna henne. Det är inte så ofta det händer så lika bra att passa på att ge henne massa komplimanger så kanske det händer fler gånger! *underbart*
Sen efter frukosten tog älsklingen itu med disken, jag dukade av och Emilia torkade bordet. Sen gjorde sig flickorna klara för dagen och älsklingen spelar x-box.
Och under den tiden har jag äntligen fått tummen ur och gjort klart Tirres present, då hon fyller på fredag. Så det känns väldigt skönt att ha det borta så jag kan koncentrera mig på andra saker till veckan! =)
Nu ska vi väl snart dra oss för att inhandla godis med flickorna och sen antar jag att det är dags för mig att börja med maten direkt när vi kommer  hem! Idag serveras det panerad fisk med mos och remouladsås! *såå gott*
Sen får vi se vad eftermiddagen har att erbjuda...jag hoppas man hittar orken till någonting...eller kommer på något att göra över huvudtaget! =P
Just ja...filmen vi såg med barnen igår, den hette ju Rio, och jag måste säga att den var riktigt bra, lite små charmig och rolig. Så vill ni ha tips på en bra barnfilm så råder jag er att se den! =)
Nä...nu ringer mobilen...vänta.....
*suck*
Bara en telefonförsäljare......
Jaja...har inget mer att skriva för stunden så avslutar och önskar er alla en riktigt bra lördag! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback