Massor avklarat redan.


Känner mig fortfarande som en zombie och verkligen längtar tills förkylningen släpper taget om mig!
Men trots det har jag hunnit med en hel del nu under morgonen. Inget märkvärdigt så men det vanliga som frukost, disk, rengöra bänkar, spis och skicka barn till skolan.
Jag har även tvättat håret (med förhoppning om att kunna färga det under dagen) samt gett Juliette en alvedon (då hon mår dåligt och har ont i huvudet) så hon är hemma från skolan idag. *stackaren*
Sen har jag utfodrat mig själv med frukost. Idag fick det bli en god hönökaka med kokt ägg på! *slurp*
Sen lämnade jag Emilia på dagis, gjorde henne iordning för skogsdagen för att sen gå tillbaka hem till parkeringen och möta upp Daniel för att lämna bilnyckeln. Så nu har han vår bil för att åka och fixa med en felsökning på den!
TACK så jätte mycket! =D
Så nu är det bara att vänta och hoppas på det bästa så ni kanske kan vara snälla och hålla en tumme för att det går bra och att vad felet än är....inte kostar skjortan att laga! *hoppas, hoppas, hoppas*
Nu sitter jag mest och inväntar ett sms från gulliga Malin, då jag ska gå upp till henne en sväng. Ska bli kul då vi träffas alldeles för sällan hemma hos henne! =P
Oj.....där kom sms:et så då jag ändå inte har så mycket mer att skriva om just nu så avslutar jag, önskar er alla en riktigt bra dag och jag hoppas ni njuter av solen och det fina vädret som tittat fram här i Karlstad!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback