Pictures...


Sitter nu i lugn och ro framför datorn och lyssnar på lite nya låtar av Eminem! *sweet*
Så tänkte bara slänga iväg ett inlägg med lite bilder....
Igår lekte Emilia med ett av grannbarnen...denna bilden skickade mamman till mig.
*sötnosar*
Roligt att måla....hon gjorde typ 4 tecckningar till mig under tiden som jag
gjorde en till henne! =)
Efter målandet spelade hon lite x-box med bror sin....
EDF - kul att se en tjej skjuta mega spindlar mm. =)
.
Men hon tröttnade fort och sitter nu och pärlar en stund, snart dags att tänka på refrängen och göra henne klar för natten....snart sovdags för vår lilla ängel! =)
Fick en bok av underbara Claes igår....så nu måste jag testa lite nya saker framöver! =)
*Älskar tårta*
.
En fråga?
Skulle ni vilja ha lite inlägg framöver med enbart bilder på barnen....funderar på att sätta ihop ett varsitt inlägg på dem, men vet inte om det skulle vara av intresse. Så lämna gärna ett avtryck med er åsikt.
Tänkte då inte använda vanliga (tråkiga = vardagliga) bilder utan roliga samt de fina som jag har....blir ju inte NU då jag måste gå igenom alla bilder på datorn/datorerna, och jag kan lova er att det kommer ta sin lilla tid! =P


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ann

Låter som en mkt bra ide Nina...Det ser jag fram i mot...:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback